Direktlänk till inlägg 15 februari 2014

Instagram-nörd och valentin hundar.

Av Jenny - 15 februari 2014 17:30

Dålig på att uppdatera?? Ja, alldeles förskräckligt men tid är bristvara och riktig motivation saknas. Jag ogillar att ha stora, tunga, tråkiga beslut framför mig, vilket jag har nu och det är inget jag vill tynga ner er och bloggen med.

   Get that camera out of my face!! Jäkla paparazzi.


   En pajsare som inte verkar ha några speciella
bekymmer. Här tränar han inför den stundande
vårsolen.


                                                  

 However. Dagarna rullar på med jobb och hundar och som sagt väldigt lite tid framför datorn. Jag vet att Facebook kan ta förskräckligt mycket tid. Men jag är inget fan av fenomenet  Facebook, tvärtom och jag klarar mig gott utan att logga in där titt som tätt, som vissa andra *läs sambo*
Pratar vi däremot Instagram, är det en helt annan femma. Jag antar att det kanske har med mitt fotointresse att göra. Tar man en bra bild får man ofta  "cred" för det och man kan följa andra med samma foto och hundintresse, eller vad än som nu intresserar en.
Jag har inte speciellt många följare och jag följer själv än färre. En av de få jag följer är bullterrierpics. En sida dedikerad till enbart bullterrier foton, med över 4000 följare. Bullterrierpics väljer ut fina och speciella foton på bullterriers, som en slags wall of fame kan man nästan säga.


   En valentin-Affe.


Jag la upp min alla hjärtans bild på Ruben igår kväll och imorse när jag kollade hade jag plötsligt över 600 "gilla" på bilden. Hur var det möjligt??? Jo, bullterrierpics hade lagt upp min Rubenbild.  I skrivande stund har bilden 758 gillamarkeringar. Kan inte hjälpa att jag blir lite, okej ganska mycket stolt. Nördigt, jag veeeeet!


 

Go lördag på er.
  

 
 
Malin

Malin

16 februari 2014 21:16

Finaste Alla ♥'s pojkarna!
Klurade på om du klistrat i Ps eller om du faktiskt klippt ut stora röda pappershjärtan ;)

Tack bästa Jenny för mitt fina kort & paket!

Du vet att det är bara att höra av dig om du vill ha ett "straight shooting" bollplank

Saknar dina goa kommentarer på min blogg när du inte surfar runt.

*tänker på dig*

http://www.madofi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 26 april 2022 19:40

Bloggen finns kvar och jag kan fortfarande logga in "wow" Det här var min bästa terapi under tunga tider som när jag tänker efter inte alls känns speciellt tunga idag. Vilket lyxliv jag levde. Synd bara att jag inte insåg det då.   Nåväl, kanske ...

Av Jenny - 2 juli 2017 19:00

Shit och helvete, vilken vecka.... Snacka om bottenrekord. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så långt ner på botten som nu. Jag har gråtit tårar nog att fylla ett badhus. Hemma, på jobbet. Jag har brutit ihop så många gånger.  Mat! Jag har inte ku...

Av Jenny - 25 juni 2017 19:45

Det är underbart att vara jag. Underbart 24 timmar om dygnet, VERKLIGEN. Får ofta höra att jag inte har något liv och att allt är sååååå enkelt när man är själv. Jo tjena. Undrar var jag ska börja. Men tro mig, ni hade inte velat gå ett steg i mina s...

Av Jenny - 22 april 2017 19:15

För precis ett år sedan berättade jag på bloggen att jag hade fått ett nytt större ansvarsområde på jobbet. Idag får jag göra exakt samma sak. Jag kan dessutom bjuda er på en titel. Jenny -säljledare kolonial. En "resa" jag påbörjat har i och med det...

Av Jenny - 9 april 2017 20:30

Det var ett tag sedan, minsann. Och gissa vad jag har gjort sedan sist, om nu någon finns kvar          Jag har varit på min tredje "solo"resa, som tog mig tillbaka till Thailand och två för mig helt nya ställen. Första veckan tillbringade j...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards