Alla inlägg den 3 november 2008

Av Jenny - 3 november 2008 11:07

I dag borde jag:

 

Baka matbröd och bullar

Städa pannrummet

Ringa till vägverket

Titta ut nya glasögon

Handla

 

I dag borde jag INTE:

 

Sitta framför datorn en enda sekund

  

Men har ändå någon slags befogenhet att ta det lugnt eftersom jag inte alls mått bra på hela dagen igår och låg mest hela tiden. Mådde illa och var snurrig i huvudet. Jag hatar sådana dagar. Inflammation i axelns muskelfäste har jag också fått tillbaka och det är inte kul.

Eländet förvärrades i dag på morgonpromenaden i Nikkala då jag lyckades dra en praktvurpa och låg som en 12 tons flodhäst på marken och sprattlade. Jättekul tyckte hundarna som genast kom skuttandes. Mindre roligt för mig som tog i mot med höger arm (den onda så klart) och slog knäet så hårt att det nästan blixtrade. Hala, jä---la, små barkbitar, ett under att jag inte bröt både armar och ben.

Visste ni föresten att 7 av tio svenskar vill ha Barack Obama som ny president i USA. Hur sjutton kan dom veta att dom vill det? Jag är så grymt imponerad av alla människor som orkar och framför allt är intresserade av att sätta sig in i sådana saker. För min egen del sträcker sig intresset till olika hundtränare och deras metoder. Nu väntar jag spänt på kvällens nya svenska hundtränarprogram.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards