Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Jenny - 17 januari 2009 09:03

Funderar på enkla sätt att bli rik. Provade med bomben i torsdags och var så snuskigt nära att få in den. Men om men inte fanns vore allt trevligare. De små äcklena gick naturligtvis och pillade in en puck just i slutsekundrarna, så det sprack. Nu är jag sur och ska inte spela bomben på lääänge.

Andra sätt att tjäna pengar är väl att jobba, vilket jag redan gör. Har dessutom gått upp i tid. Men rik det blir jag inte, bara trött och less. Döende rika släktingar har jag inga, så på den fronten är det kört. Fotomodeller brukar ju kunna tjäna flis. Ett problem,man är inte skapt och formad som en sådan. Skit.

Får nog sätta mitt hopp till mina jyckar. Em the beem -the wild and crazy terrier kanske kan tjäna stålar åt matte. Borde höra om tillverkaren av Kalles kaviar  är intresserad =) Man tar bilden nedan och lägger till en rivig slogan typ "Kalles kaviar! Bästa pålägget till bästa vännen"

Ha det gott i helgen och njut av ledigheten, ni som har lyxen att vara det ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards