Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Jenny - 21 januari 2009 10:25

energi. Tror och hoppas att varje ny vecka ska innebära mera att jag får mera energi. Saker som ska bli gjorda, hundövningar som ska tränas allt blir hängande i luften till nästa vecka eftersom DÅ kommer jag att vara piggare. Nu har det snart gått en månad och energin lyser ännu med sin frånvaro Jag är inte van att känna så här och om detta beror på åldern fasar jag för att bli gammal. Rynkig och eländig är jag också. Upplever att sista halvåret har lagt på minst 7 år på mitt ansikte och kropp. Och vad gör man då? Jo. man köper snordyra krämer som man inbillar sig ska strama upp huden lite här och där. Det enda min senaste kräm lyckades åstadkomma var att hålla undan nattsömnen. Var gång jag vände mig i sängen och täcket fladdrade till, släpptes de hiskeliga salvaångorna ut och jag vaknade. Bodybutter gjord på enbart naturliga extrakt och med doft (stank) av jordgubb och lite vanilj. Trött och 165 kr fattigare blev jag av den krämen.

Ha det bra..


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards