Alla inlägg den 6 december 2008

Av Jenny - 6 december 2008 09:04

Sitter här med lite kaffe och försöker samla kraft inför dagens arbetspass, som inte lär bli någon lek. Det är nämligen Finlands självständighetsdag just idag och vis av erfarenhet brukar det betyda att varenda finländare bestämmer sig för att invadera ICA, just när jag jobbar. Men för att reparera eventuella arbetsskador har jag en Baileys på avkylning som efter jobbet får intas i medicinsktbruk.

I morgon är jag ledig och då bär det av till Kalix. Jag och bägge hundarna ska träffa djurpratare Annika. Det blir vårt andra besök och det ska bli mycket spännande. Emil höll dock på att skämma livet ur mig förrra gången då han pinkade inne på kontoret, inte mindre än tre gånger. PINSAMT!

Har fikadag idag och hade innan jag åkte till Nautilus tagit fram en lussebulle och en saffransmuffins från frysen, skulle riktigt kalasa tänkte jag. Men nu sitter jag här med mitt kaffe och vill inte ha dom, är inte sugen alls. Vilken besvikelse ;)

Ja, ja nu är det 70 minuter kvar innan jag stämplar in, kanske dags att göra sig i ordning.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards