Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Jenny - 11 maj 2009 09:46

Har varit lite klent på uppdateringsfronten sista tiden, vilket beror på att jag haft min "tuffa" arbetsvecka. Finns inte tid och ork till så mycket annat. Har dessutom jobbat tre helger i rad, bra för plånboken i övrigt ganska trist.

Igår var jag äntligen ledig och hade stora planer. Skulle inleda morgonen med en drygt två timmars promenad med Emil, röja och städa. Jo tjena, vaknade med sådan gräslig huvudvärk, att jag allvarligt trodde att jag fått en akut hjärntumör. Provade ta en lugn promenad med hunden, frisk luft kan ju ibland hjälpa. Men icke, fick stora problem att ta mig hem igen. Pillade i mig en cocktail av frukost och huvudvärkstabletter, drog ner rullgardinen i sovrummet, grävde fram dubbla isblåsor samt pluggade igen öronen och sov, sov, sov. Vaknade många timmar senare som en betydligt trevligare människa.

Träffade Sari på kvällskvisten för att köra lite hårda spår med hundarna. Mer om det kan du läsa här.

I dag är det förövrigt strålande väder. Jag har varit och tränat på morgonen och nu ska jag strax gå en promenad med Emil sedan blir det arbete igen. Fanny är just i skrivande stund ute i hagen och roar sig kungligt med lilla Bella, dom är absolut bästa bästisar =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards