Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Jenny - 16 maj 2009 22:24

Skulle ha varit på kalas i kväll men vi tycks glömma att vi har en fröken Bella som inte kan vara ensam så långa stunder. Så mitt kalasande blev inställt, husse är där i stället och representerar oss.

Vad gör man då när man hastigt och lustigt råkar få en ledig lördagskväll? Jo, man är ute i skog och mark med sin hund och spårar. Vad annars =) Mer om spårandet kan ni läsa här, om det intresserar er.

Har varit ledig idag och har tillbringat största delen av dagen i köket och bakat, med uselt resultat =( Bullar med rabarberkompott var inte gott. Mina matbröd blev beska och blåbärsbullarna degiga. Hälften hamnade direkt i sopkorgen.

Har förövrigt en ny kamera som jag behöver lära mig att använda. Skulle träna på Fanny och Emil när de var söta och låg bredvid varandra. Så fort jag ställde in fokus övergick det söta till diverse parningsställningar. Fanny är i höglöpen och Emil är visserligen kastrerad men nog sjutton vet han ändå vad han ska göra.

Har tvn på medan jag skriver detta (Eurovisionsfestivalen) och jag måste säga att det ena bidraget är värre än det andra.

Ha det så gott....


Så här nöjd är man när man fått spåra ett långspår:

En nöjd Emil!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards