Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Jenny - 3 augusti 2009 10:20

Aj, en ny natt på golvet. Natten mot söndag gick bra och hon sov lugnt. Men som sagt inte i natt, suck. Stackarn flåsade och hade sig, visste inte hur hon skulle ligga. Ska kontakta veterinären idag och kolla om jag vid sådana tillfällen kan ge en extra dos av smärtlindringen. Fast det ska väl så smått börja ge med sig. De två första dagarna skulle vara värst.

Skulle inviga min MP3 spelare under stavgångspromenaden igår. Låt 1 gick igång snyggt och prydligt. Så nöjd att jag lyckats pilla in musiken i den lilla prylen. Låt 2 började och lät misstänkt likt låt 1. Spolade framåt och samma låt dök upp på nytt. Jag hade alltså lyckats få med en enda låt, inte nitton som det var tänkt. Så ca 90 minuters promenad och en låt, nee skulle inte tro det. När jag hört samma låt för tredje gången var jag less och det blev fågelkvitter  istället.

Länge sedan jag grinat så mycket till en film som jag gjorde igår. Det som utlöste känsloutbrottet var filmen Marley & jag. Hade jag anat utgången tror jag inte att jag sett filmen. Sambo fick hämta toapappersrullen och där satt jag i soffan och snorade och snyftade, om vart annat.

Fick prova "ny" kameran på Hälge älg igår. Han dök upp när vi var och mätte upp min motionsrunda. Så här såg han ut.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards