Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Om en månad.

Av Jenny - 24 november 2011 20:45

Jag är för trött för att orka skriva ett vettigt inlägg. Men min vana trogen just den här dagen 24/11 känner jag mig lite tvungen att skriva något i alla fall. Haha det är nästan som Kalle Anka på julafton.

Alltså, here we go. För fjärde året just idag påpekar jag att det är julafton om prick och precis en månad. Yihooo eller inte, har inte riktigt bestämt mig än.

Mitt hem är upp och ner, det är kaos i alla rummen. Min förkylning har varit otroligt envis och har hämmat mig i det mesta däribland min årliga adventsstädning. Jag har påbörjat men inte orkat fullfölja.

Är ledig imorgon och hoppas kunna ta tag i städandet då. Men först ska jag med Piraffen till djursjukhuset. Berättar mer om det sedan.


Ha det gott   

 
 
Ingen bild

Melitta

25 november 2011 09:44

Hej Hopp! Hoppas att det inte år nå jobbigt:( Med Affe.

Själv är jag ledig idag. Så idag är det ett måste för mig att städa, suger verkligen o jag försöker tänka på det positiva som kommer ut av att stor städa... Hihi!

Önskar nu att din envisa förkylning släpper snart:)

Kramar från oss

 
Ingen bild

m.o

26 november 2011 17:09

gick det bra i g-stad?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 26 april 2022 19:40

Bloggen finns kvar och jag kan fortfarande logga in "wow" Det här var min bästa terapi under tunga tider som när jag tänker efter inte alls känns speciellt tunga idag. Vilket lyxliv jag levde. Synd bara att jag inte insåg det då.   Nåväl, kanske ...

Av Jenny - 2 juli 2017 19:00

Shit och helvete, vilken vecka.... Snacka om bottenrekord. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så långt ner på botten som nu. Jag har gråtit tårar nog att fylla ett badhus. Hemma, på jobbet. Jag har brutit ihop så många gånger.  Mat! Jag har inte ku...

Av Jenny - 25 juni 2017 19:45

Det är underbart att vara jag. Underbart 24 timmar om dygnet, VERKLIGEN. Får ofta höra att jag inte har något liv och att allt är sååååå enkelt när man är själv. Jo tjena. Undrar var jag ska börja. Men tro mig, ni hade inte velat gå ett steg i mina s...

Av Jenny - 22 april 2017 19:15

För precis ett år sedan berättade jag på bloggen att jag hade fått ett nytt större ansvarsområde på jobbet. Idag får jag göra exakt samma sak. Jag kan dessutom bjuda er på en titel. Jenny -säljledare kolonial. En "resa" jag påbörjat har i och med det...

Av Jenny - 9 april 2017 20:30

Det var ett tag sedan, minsann. Och gissa vad jag har gjort sedan sist, om nu någon finns kvar          Jag har varit på min tredje "solo"resa, som tog mig tillbaka till Thailand och två för mig helt nya ställen. Första veckan tillbringade j...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards