Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Jenny - 30 augusti 2015 21:00

Idag blir det väldigt lite babbel.


Efter att ha gått en morgonpromenad med J & J packade jag picknickkorgen, lastade in samtliga hundar i bilen och åkte till badstället.

Det var helt, fullkomligt ljuvligt, precis vad jag behövde. Till och med hundarna verkade njuta.


  Klart bullen är på bordet. Var ska man annars ha den *hahaaa* 


   Utslagen Jamie.


 


 



   Bästa kompisarna


 




 

På eftermiddagen beslöt jag mig för att dryga ut blåbärsförrådet. Hade lovat mig själv att inte plocka så mycket eftersom det är så apjobbigt att rensa, när det rör sig om flera kilo blåbär. Jo tjena. Skulle vända tillbaka när jag fann en matta av stora, fina bär. Naturligtvis helt omöjliga att lämna. 3.5kg kom jag hem med *suck* Och lite kantareller.


När man vet var man ska titta, lyser de som små solar. Vågade inte
lämna kvar dem längre.
  


 

Har inte orkat rensa ett endaste bär än. Blir liksom dålig i axeln bara utav att plocka dem. Och slarvat har jag gjort med allergistädningen. *fy på mig* Men det har varit en underbart skön ledig helg.


   En gruppbild lyckades jag få till. *hurra*



Tröttsamt med brygghäng tyckte bullen.  









Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards