Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Jenny - 12 oktober 2009 10:41

Jag fryser! Det gör jag i och för sig varje år, när vintern närmar sig och är övertygad att jag just denna vinter kommer att dö av köldskador. Man kan ju bara inte bylta på sig i dunjackor och tjocka täckbyxor redan nu, då får jag gå med skoteroverall när det VERKLIGEN är vinter på riktigt. Så det är bara att frysa på och härda kroppen Obestämd

Idag återgår jag till arbetet, jobbigt men ändå skönt att komma in i rutinerna igen. Men inte blev det någon träning  imorse, jag är en lat lat individ. Fast egentligen skyller jag på att det gått en säkring så motorvärmaren i bilen inte gått igång Oskyldig Tänkte nu som så att om jag kommer igång med jobbet denna vecka kan jag ta tag i Nautilus nästa vecka Skrattande

Igår tog vi hand om, förhoppningsvis sista laddningen med älgkött. Frysen är full, så resten blir till att sälja, SKÖNT Glad Det är mycket jobb att ta hand om köttet och enligt sambon "den tråkiga delen" av jakten.  

Sörjer för övrigt att snön kommit och hoppas innerligt att den smälter bort. Jag vill inte ge upp spårsäsongen redan Rynkar på näsan Som det är nu är det alldeles för skarpt i marken för att kunna pyssla med sådant. Hade Fanny och Bella på en tur i skogen under helgen med påföljd att det blödde från Fannys ena baktass. Likadant på Alba som gick DM i jaktprov på lördagen.

Mot garderoben och leta fram liiite varmare kläder Flört


  

Fanny och Bella

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards