Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Jenny - 28 oktober 2009 09:15

Emils hals krånglar igen Gråter och eftersom "ALLA" människor är sjuka just nu så är det inte ens lönt att ringa Gammelstad, för jag får ingen som kan jobba mitt pass. Och naturligtvis är han ju bara en hund så då ska man inte ställa till bekymmer och besvär för övrig personal på jobbet. Jag hatar det Skrikandes 

Just nu verkar han knappt alls besvärad men något är fel.

Hade gärna velat komma iväg till djursjukhuset just när det är som värst (oftast mitt i natten) för att de ska ha något att gå på. Men tror inte jag blir så poppis om jag ringer jourvet mitt i natta. Jag tror inte längre på tonsiller eller skräp i halsen. Spekulerar vilt mellan light epilepsi och att svälja tungan. Förstår nu varför veterinärutbildningen ligger på si så där 5 år Tungan ute


Från och med nu ska jag starkt propagera för införandet av VAH dagar (vård av hund) samt högkostnadskort för djurmedicin.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards