Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Jenny - 19 oktober 2009 14:59

gått upp i vikt, de sista månaderna (sommarfet) men se springa 1 mil kan jag fortfarande göra Cool Det är faktiskt bara tredje gången i världshistorien jag lyckas med det. Nu var inte tanken att jag skulle utföra detta idag, har nämligen inte sprungit en kilometer på minst 1 månad eftersom knäet varit under behandling. Får numera springa, lite försiktigt. Tog det så klart lugnt Oskyldig och knäet känns helt ok, höften är det lite värre med.

Min relativt nya MP3 spelare har redan havererat, sånt gillar jag inte. Naturligtvis sker detta när jag äntligen lyckats ladda ner några låtar jag sökt efter länge. En ny är iallafall på väg Glad

Annars har jag inte hunnit med så mycket mer i dag, eller jo, jag har gjort klart 8 kompletta matlådor, det är lite ambitiöst Skrattande Det är så plättlätt att bara ta fram från frysen och ta med till jobbet.

Dags att hänga tvätt, om jag kommer upp ur stolen. Börjar redan ana träningsvärk Rynkar på näsan

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards