Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Jenny - 29 oktober 2009 10:00

Jag är ledig idag, men humöret och stämningen är inte riktigt på topp vilket antagligen till största delen beror på att jag är orolig för Emil. Känner dessutom av mitt "onda" knä igen och det är definitivt ingen humörs höjare Skrikandes 

På måndag ska vi äntligen till djursjukhuset, går inte att skjuta på det längre. Dom är förvarnade så dom vet vad dom har att tas med Cool Det är bara till att plocka fram munkorgen och behandla sig själv med en stor portion med lugn.


Det är ett förbaskat liv på hundarna runt omkring här i byn just nu, vilket inte alls är konstigt med tanke på flocken med renar jag såg på ängen imorse. Hade tänkt, om Emils hals är bättre, släppa honom lite lös i skogen. Men eftersom inkallningen *host* inte är den bästa tror jag att det är säkrast att avstå. Bilden av Emil, i full karriär efter ett gäng renar känns alldeles för verklig Flört


Så till ett litet konstaterande av det enskilda slaget, men högst tänkvärt för alla:


Om jag utför 100 handlingar på ett bra sätt. Varför krävs det då bara 1 mindre bra handling för att jag ska hamna på botten i värdeskalan igen Gråter 


Städning är nästa anteckning på dagens agenda (Nautilus var den första Skrattande)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards