Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Jenny - 7 mars 2009 14:18

Än så länge verkar inte valparna ha någon större längtan att träda ut i världen. Det är ett evigt passande och vaktande nu. Idag har jag "jouren" eftersom husse har åkt till Piteå för att se sitt älskade Asplöven krossa pitelaget. Vi pratar alltså om ishockey (på korpnivå, i mitt tycke)

Lite småfix kvar att göra i valprummet ännu. Igår var vi iallafall och köpte en gigantisk Biabädd som ska placeras i valplådan. Måste möblera om lite och leta fram lite gamla lakan.

Eftersom hon är såpass stor trodde vi nog att det skulle bli ganska många valpar. Men röntgenbilderna visade på 4 valps. Lite besvikna blev vi men samtidigt ändå glada. Hon hade ju kunnat gå tom eller haft ännu färre. Nu hoppas vi bara att alla ska klara sig.

Resten av dagen ska jag nog bara lata mig. Jag och Emil var ute på en 90 minuters morgonrunda och jag premiär joggade utomhus för i år. Dock joggade jag definitivt inte alla 90 minuter =) 

Hade verkligen behövt gå in på Ikea idag, men det var fullt på parkeringen =massor av folk, så jag slapp ;)

Så här ser vår julgris-jämte ut idag.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards