Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Jenny - 29 mars 2009 18:39

och Fanny är nu inlagd på djursjukhuset i Gammelstad.

Det har varit en hemsk natt. Jag har sett hur dåligt hon mått och hur ont hon haft men inte kunnat göra något. När vi kom dit i förmiddags visade det sig att hon hunnit bli rejält uttorkad. Skönt att hon är under vård men att lämna kvar henne där och gå var förfärligt, förskräckligt, fruktansvärt och jag tror aldrig att jag vänjer mig. Det gör så ont i hjärtat.

Man ska ju se positivt och blicka framåt men jag har lite svårt med det just nu. Tycker vi haft lite för mycket olycka sista tiden. Jag tänker på Albas valp som dog, hennes avslitna senor som gjort att hon har benet i gipspaket och nu det här med Fanny. Min lilla fröken, usch vad ledsen jag känner mig.

Puppsen fyller tre veckor i dag och börjar bli riktigt vilda. Det morras, kivas och småskälls i valplådan och snart, snart kommer dom att kunna klättra över kanten.

Här kommer en Fanny bild tagen på isen förra helgen och några puppisbilder tagna idag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards