Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Jenny - 19 mars 2009 09:38

Och då pratar vi naturligtvis om Emil, hunden =) Vi var och tränade lite smått i inomhushallen igår kväll. Det är säkert nästan ett år sedan sist. Träning överlag som hundmöten och stadspromenader har uteblivit under en lång, lång tid. Jag har till och med börjat oroa mig lite för att han gått tillbaka i sin utveckling  (beteende) och blivit "förvildad" igen dvs utfall till höger och vänster, fixeringar mm, mm.

Så det var på en aning darriga ben matte tog med sig Emil in i hallen. Jag blir så glad och framför allt lättad. Han skötte sig exemplariskt. Inte ett morr och inte en antydan till utfall och då var det ändå ganska rejäl störning eftersom Matilda skickade Alma i "rutan", kors och tvärs. Nya hundar kom in i hallen osv.  Ett kort pass blev det men jag hade en riktigt trött kille efteråt. Nu kör vi vidare...

Våra små råttor i valplådan VÄXER och jag tycker att man kan se skillnad i storlek från morgon till kväll.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards