Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Jenny - 8 juni 2009 10:17

Hm, vad har hänt sedan sist då? Inte mycket alls...  Jag har iallafall fått ner alla plantor i jorden och nu väntar dom på sol och värme. Vilket har varit en stor brist vara sista tiden. På självaste nationaldagen snöade det faktiskt, rätt lustigt kan jag tycka.

Fannys "efterlöpet" krångel har inletts. Det innebär nästintill total matvägran. Inte ens det bästa duger och hennes mage skär ihop totalt. Så 3-4 veckor av tvångsmatning har vi framför oss nu, blää.

Emil råkade ha ihjäl en pippi igår. Vi var ute på morgonpromenaden och plötsligt flög en fågel upp, ur ingenstans. Fast fågelns flygförmåga var inte den bästa (en unge skulle jag tro) och snabbt som ögat hoppade han upp och sög tag i den. Jag hann inte med över huvudtaget, fast jag hade honom kopplad. Fick honom iallafall och släppa med då var det redan försent. Numera går han under namnet Mördar Emil.

Just nu sitter jag och klurar på födelsedagspresent. Mitt gudbarn fyller hela 1 år på lördag och det kräver lite extra eftertanke =)

Ha en bra måndag...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards