Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Jenny - 9 juni 2009 17:33

Tusen tack till min trogna spårkompanjon S som igår lagt ett spår åt Emil. Vilket innebar att jag direkt efter jobbet bara behövde åka hem, äta lite, packa in hund i bilen och åka till Nikkala och spåra. Så himla lyxigt =) Att sedan Emil spårade som en kratta (iallafall första halvan av spåret)  är ju en annan femma. Det måste verkligen ha satt myror i skallen på honom, spåret alltså för han var helt däckad resten av kvällen =) Matte däremot var uppe i varv och tillredde 1,5 kg älgfärs. Det blev både hamburgare och köttfärssås. Klockan den hann slå 23 innan jag var klar.

Idag bar det av till Luleå på shoppingresa. Det skulle bli en heldag var det tänkt med mat, fika och shopping. Men mitt huvud ville annorlunda och årets hittills värsta migränanfall bestämde sig för att slå till just idag. Jag fick inhandlat det viktigaste, födelsedagspresent till Linda, mitt gudbarn. Men något annat blev det inte. Hemska, hemska 13 mil hem, släpa sig i säng med isblåsa och kall, blöt handduk. Nu har jag sovit, ätit och fått i mig lite kaffe så det känns betydligt bättre. Men tack gode gud för uppfinningen av migränmedicinen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards