Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Jenny - 29 juni 2009 15:03

Tjahapp! Så var det måndag igen och inte blev man lottomiljonär den här helgen heller.

Gårdagen ägnades åt att fota, väga och mäta diverse prylar. Efter ett långt Tradera uppehåll, har jag åter igen klivit ner i träsket. Jag vet med bestämdhet att jag förra omgången lovade mig själv, dyrt och heligt att inte lägga upp för många auktioner på en och samma gång. Ja visst =)

Eftersom jag sedan en tid tillbaka lagt hästeriet på hyllan och mitt havererade knä har fått det att kännas ganska definitivt så det är mestadels sådana prylar jag skeppar iväg.

Men det är mycket jobb och jag har några auktioner till att lägga upp, när jag får inspiration. För er som inte "Traderar" kan jag berätta att spänningen i det hela ligger i att kolla budgivningen =) Jag blir inte rik men jag blir iallafall av med grejerna som ligger och skräpar.

Nu ska jag gå och montera myggnät i sovrumsfönstret, det har varit olidligt varmt flera nätter nu och då sover jag som en kratta. Vilket i sin tur leder till att jag blir kinkig ;)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards