Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

Ruben-raket

Av Jenny - 29 oktober 2013 18:15

Obligatorisk bloggardag uppenbarligen, kan jag konstatera när jag tittar tillbaka på tidigare inlägg. Idag blir det sjätte året i rad ni får ta del av mitt dravel.


Nu till frågan ni alla ställer er, Ruben.
En röntgenplåt togs på hans tass (i vaket tillstånd, jösses) och det visade sig att ett ben i tassen var av. HUR har det gått till undrar jag? Jag kan bara komma fram till två möjliga tillfällen och båda verkar vara osannolika. Nå skitsamma, av är av oavsett hur det gått till.
De ville inte lägga skena, som man brukar göra, delvis beroende på att han har för lite päls *what* Hon sa säkert något mer men i vanlig ordning stänger min hjärna ner efter själva diagnosen. Idag har jag hundra miljoner frågor.


För att läkning ska ske måste han vara stillsam, inte hoppa bla, bla, blaaaaaaa Säg det till Ruben, som numera är kung av Keräs när han fått smärtlindring. På måndag ska vi tillbaka igen och slå en ny plåt.


Idag har jag tagit ut mina aggressioner, frustrationer och all min oro på hundmatssäckar och en massa burkar med kattmat. Jag har fyllt på varor så svetten rann och efter att ha lastat om x-antal 12 kilos säckar med hundmat, började jag åter känna mig rätt behaglig i sinnet. Vilket får mig att inse att jag måste ta mig tillbaka till gymmet igen.


Min nya iphone ligger i sin låda OÖPPNAD, jag är uppenbarligen inte ok ännu.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 26 april 2022 19:40

Bloggen finns kvar och jag kan fortfarande logga in "wow" Det här var min bästa terapi under tunga tider som när jag tänker efter inte alls känns speciellt tunga idag. Vilket lyxliv jag levde. Synd bara att jag inte insåg det då.   Nåväl, kanske ...

Av Jenny - 2 juli 2017 19:00

Shit och helvete, vilken vecka.... Snacka om bottenrekord. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så långt ner på botten som nu. Jag har gråtit tårar nog att fylla ett badhus. Hemma, på jobbet. Jag har brutit ihop så många gånger.  Mat! Jag har inte ku...

Av Jenny - 25 juni 2017 19:45

Det är underbart att vara jag. Underbart 24 timmar om dygnet, VERKLIGEN. Får ofta höra att jag inte har något liv och att allt är sååååå enkelt när man är själv. Jo tjena. Undrar var jag ska börja. Men tro mig, ni hade inte velat gå ett steg i mina s...

Av Jenny - 22 april 2017 19:15

För precis ett år sedan berättade jag på bloggen att jag hade fått ett nytt större ansvarsområde på jobbet. Idag får jag göra exakt samma sak. Jag kan dessutom bjuda er på en titel. Jenny -säljledare kolonial. En "resa" jag påbörjat har i och med det...

Av Jenny - 9 april 2017 20:30

Det var ett tag sedan, minsann. Och gissa vad jag har gjort sedan sist, om nu någon finns kvar          Jag har varit på min tredje "solo"resa, som tog mig tillbaka till Thailand och två för mig helt nya ställen. Första veckan tillbringade j...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards