Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Jenny - 31 oktober 2013 19:18

Önskar jag kunde söva ner Ruben i 8 veckor, typ *suckar TUUUNGT*
Idag hade det INTE gått bra här hemma. En av de utplacerade mattorna ( som agerar stötdämpare och halkskydd) hade blivit delvis upprispad och jag funderar på hur mycket garn som nu finns i Rubens mage.
Jag har en misstanke om att det har förekommit en rätt rejäl störning och därmed orsaken till dumheterna. Tror nämligen att jämtarna har skällt ståndskall i sina hagar eftersom det varit lite, hmmmm, turbulent i grannhuset (igen)
Måtte den dära tassen bli hel nu, nu,nu.....

 

Sambo befinner sig på hemmaplan igen och det må låta hårt och grymt men han gör inte livet lättare för mig just nu. Hundarna (samtliga) blir triggade ut i klospetsarna när han kommer hem och Ruben studsar som en gummiboll, upp och ner, fram och tillbaka. På lördag kommer att jag att vara på jobbet hela dagen *fasa* Boing, boing, boing.....


 

Jag sliter hund på jobbet och det är så skönt. Jag har faktiskt träningsvärk på vissa ställen, helt ljuvligt. Utan att jag tänkt på maten, har byxorna redan blivit större *yey*
Fast igår kväll blev det tvärstopp. Blev så dålig att jag tvungen att lägga mig på fläcken. Sån huvudvärk och alldeles snurrig i huvudet.
Min axel är ett katastrofområde och nu vågar jag inte ens gå till läkaren. Jag vet att jag blir sjukskriven och det vill jag inte. Så roligt är det på jobbet numera.


Tjing.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards