Direktlänk till inlägg 31 oktober 2013

Det var en gång en matta.

Av Jenny - 31 oktober 2013 19:18

Önskar jag kunde söva ner Ruben i 8 veckor, typ *suckar TUUUNGT*
Idag hade det INTE gått bra här hemma. En av de utplacerade mattorna ( som agerar stötdämpare och halkskydd) hade blivit delvis upprispad och jag funderar på hur mycket garn som nu finns i Rubens mage.
Jag har en misstanke om att det har förekommit en rätt rejäl störning och därmed orsaken till dumheterna. Tror nämligen att jämtarna har skällt ståndskall i sina hagar eftersom det varit lite, hmmmm, turbulent i grannhuset (igen)
Måtte den dära tassen bli hel nu, nu,nu.....

 

Sambo befinner sig på hemmaplan igen och det må låta hårt och grymt men han gör inte livet lättare för mig just nu. Hundarna (samtliga) blir triggade ut i klospetsarna när han kommer hem och Ruben studsar som en gummiboll, upp och ner, fram och tillbaka. På lördag kommer att jag att vara på jobbet hela dagen *fasa* Boing, boing, boing.....


 

Jag sliter hund på jobbet och det är så skönt. Jag har faktiskt träningsvärk på vissa ställen, helt ljuvligt. Utan att jag tänkt på maten, har byxorna redan blivit större *yey*
Fast igår kväll blev det tvärstopp. Blev så dålig att jag tvungen att lägga mig på fläcken. Sån huvudvärk och alldeles snurrig i huvudet.
Min axel är ett katastrofområde och nu vågar jag inte ens gå till läkaren. Jag vet att jag blir sjukskriven och det vill jag inte. Så roligt är det på jobbet numera.


Tjing.

 
 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

5 november 2013 13:50

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Gustav
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 26 april 2022 19:40

Bloggen finns kvar och jag kan fortfarande logga in "wow" Det här var min bästa terapi under tunga tider som när jag tänker efter inte alls känns speciellt tunga idag. Vilket lyxliv jag levde. Synd bara att jag inte insåg det då.   Nåväl, kanske ...

Av Jenny - 2 juli 2017 19:00

Shit och helvete, vilken vecka.... Snacka om bottenrekord. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så långt ner på botten som nu. Jag har gråtit tårar nog att fylla ett badhus. Hemma, på jobbet. Jag har brutit ihop så många gånger.  Mat! Jag har inte ku...

Av Jenny - 25 juni 2017 19:45

Det är underbart att vara jag. Underbart 24 timmar om dygnet, VERKLIGEN. Får ofta höra att jag inte har något liv och att allt är sååååå enkelt när man är själv. Jo tjena. Undrar var jag ska börja. Men tro mig, ni hade inte velat gå ett steg i mina s...

Av Jenny - 22 april 2017 19:15

För precis ett år sedan berättade jag på bloggen att jag hade fått ett nytt större ansvarsområde på jobbet. Idag får jag göra exakt samma sak. Jag kan dessutom bjuda er på en titel. Jenny -säljledare kolonial. En "resa" jag påbörjat har i och med det...

Av Jenny - 9 april 2017 20:30

Det var ett tag sedan, minsann. Och gissa vad jag har gjort sedan sist, om nu någon finns kvar          Jag har varit på min tredje "solo"resa, som tog mig tillbaka till Thailand och två för mig helt nya ställen. Första veckan tillbringade j...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards