Alla inlägg den 30 april 2013

Av Jenny - 30 april 2013 17:00

För att kompensera gårdagens maratoninlägg blir det bara en kortis idag.
Lägger in en liten filmsnutt på terroristen Effa som befinner sig på "dagis" hos en kompis. Som ni ser går det ingen nöd på henne och hon verkar ju definitivt inte ha tråkigt. Snacka om fröken pain in the ass.



 

Idag har det varit en lat och ganska tråkig dag faktiskt. Det eviga regnandet gör att man tappar lite inspiration och motivation. smiley: rain - keystrokes: :rain


För att råda bot på tristessen kröp jag och Affe ner i soffan och drog en varm filt över oss. Tror jag somnade omedelbart. Vilket inte är förvånande eftersom jag just nu sover som en kratta på nätterna. Obehagliga drömmar väcker mig titt som tätt och det är inte det lättaste att somna om. Ogillar!

smiley: Insomnia - keystrokes: :insomnia


I år är nog första året någonsin som jag totalignorerar att det är Valborg. Ingen korv här inte. Inget annat heller för den delen..... Lite synd är det allt om mig. *hehe*
Men vi, jag och Affe kanske lyxar till det med en film framåt kvällskvisten. Är sugen att se Hobbit och sambo gillar inte alls den sortens film. Lika att passa på när han inte är hemma då.


I morgon är det röd dag och jag jobbar *yey* dubbla timmar blir det då.smiley: Yes - keystrokes: :yes


Happy Valborg på er då

smiley: bbq - keystrokes: :bbq


Ps. Ät gärna en korv eller två eller kanske tre, för lilla mig.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards