Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Jenny - 19 januari 2014 13:45

Okej. Jag dementerar allt jag sa om bilen i gårdagens inlägg. Den är fin, hel och alldeles perfekt, bästa bilen jag någonsin haft. Så! Någon som vill köpa den???


 

Söndagar är tråkdagar och den här söndagen lite extra. Det är kallt så in i graven och allt promenerande är inställt. Suck, inget att göra. Eller egentligen massor men ont i axeln hindrar det mesta. Affe skulle säkert hänga med på en promenad men jag tror inte det är bra för hans små pirafftassar att vara ute i den här extrema kylan. Ska dra till stan tror jag, om nu bilen startar................

 

Ruben kör med en VÅGA-VÄGRA-BAJSA-DAG idag och jag kan väl inte riktigt klandra honom. Skulle nog mycket till innan jag också drog ner byxorna utomhus i den här kylan.


   Svettigt..


Imorgon blir det till att ringa veterinären för Affes del. Det tar aldrig slut *suck* Jag tror han har problem med sin hals igen. Hans tonsiller är bortopererade men små bitar envisas med att växa tillbaka och skapa problem. Har redan hänt två gånger. Kanske detta som gjort att han inte varit sig själv sista tiden.


   Ruben ligger gott i saccosäcken.


   10 000 kronors frågan! Vad är detta??
SVAR:  Ett misslyckat försök att fota
månen tidigt imorse.

Go söndag på er.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards