Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Jenny - 6 februari 2009 09:44

Jag är inte jätte förtjust i dessa tusentals kedjebrav som dimper ner i mailboxen. Gör si och så, skicka vidare om du tycker om mig, bla, bla, bla. Jag gör det aldrig (nästan) och detta betyder inte att jag tycker mindre om mina vänner för det (och ni behöver inte sluta skicka dem heller). Men hör och häpna! Jag läser dem alltid, faktiskt och ibland får de mig att skratta och ibland kan man snappa upp någon slags klokskap i dem. Som ett jag läste ett idag, där det var en mening som satte sig i skallen. "Var snällare än nödvändigt, för alla du möter har någon slags strid att vinna" Det var väl, fint, klokt och oegoistiskt. Det ska bli mitt motto, iallafall under den här arbetsdagen =)

I övrigt gillar jag inte vårt nuvarande väder. Det blåser, snöar och är -15 grader.

Nu går vi mot helgen, hurra....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards