Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Jenny - 16 februari 2009 10:02

Så var det måndag igen. Har en underlig känsla av att det finns fler måndagar än fredagar.

Förra veckan har varit och farit och jag har jobbat största delen av den. Har i övrigt legat lite lågt, min mage är alls inte vad den borde vara. Förutom att jag har ont i den, är jag trött och hängig. Träningen blir lidande och jag får verkligen tvinga mig själv till gymmet, väl där sitter jag mest och hänger.

Tog Emil på en långprommis igår och fick äntligen ha honom lite lös. Oj, vad han sprang =) Jihoooo, jag är fri, jag kan göra vad jag vill. Plötsligt försvann han ner i diket och dök upp igen, efter en stund med en vante i truten. Vantar är Emils absoluta, ultimata favoritföremål och nu lyckades han dessutom hitta en på egenhand (tass), lyckan var total.

Ha en bra dag, själv tillbringar jag den på Ica.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards