Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Jenny - 24 februari 2009 15:21

Sitter här med en stor mugg kaffe och försöker förtränga den förhatliga huvudvärken som krupit sig på under dagen.

Har varit till Luleå idag. Tänkte att det skulle vara kul att bevista bokrean "live" för en gångs skull, efter att de sista åren ha varit en flitig användare av nätet när det gäller bokrea och beställa böcker. Nu råkade jag även vara  i behov av lite andra prylar som inte går att finna här i hålan, så saken var biff. Men törs man säga att åldern börjar ta ut sin rätt. Jag orkar helt enkelt inte strosa omkring i affärer längre, prova, titta och fundera. Vill bara bort och  hem igen. Man inser hur bekvämt det är att handla på nätet. Två timmar efter ankomsten till Luleå var jag på väg hem igen. Men jag fick tag på det jag skulle ha. Några billiga böcker om GI-metoden, deodorant och mascara =) Roligare än så blev det tyvärr inte.

Är bra sugen på en skidtur men skulle behöva kapa av huvudet innan i så fall så det får nog vara.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards