Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Jenny - 28 februari 2009 09:09

Väktarna plockade en tjuv på jobbet igår. Funderade på varför tre stycken män kom gående i armkrok, ända tills jag såg mitten personens uttryck. Det var allt annat än tralla lalla la kan jag säga. Undrar hur många som inte åker dit? Uppfinningsrikedomen är tydligen enorm när det gäller att plocka på sig obetalda saker.

Nerver av stål och ett fastopererat leende krävs när kunden inte kan uttrycka ordentligt vad den vill ha. Tre försök krävdes igår eftermiddag innan det blev rätt. Det var nog rekord för min del. Tack och lov hade jag en bra dag =)

Kolmörkt var det på Natulius när jag kom dit imorse. Belysningen i gymhallen tändes men inte i omklädningsrum och dusch, inte i herrarnas heller, för den delen ;) Lite svårigheter i duschen att skilja på duschcreme och kroppslotion, men det löste sig =)

Mina fortkörningsböter lär följa mig i graven och igår fick jag en kommentar som jag inte hade svar på tal på. Skulle knappa in lite adresser åt en kund. Det krånglade och tog sin lilla tid. Då hördes det "Tänk om Jenny skulle kunna skriva lika snabbt som hon kör bil" Ja, vad svarar man på det?

Ha en trevlig lördag...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards