Alla inlägg den 1 september 2010

Av Jenny - 1 september 2010 20:37

Känner mig orolig och bekymrad inför morgondagens Strömsholmsbesök. Tänk om det faktiskt inte går att laga lill-Affens ben, fast det måste det bara göra.


Idag har vi gjort roliga saker. Direkt efter morgonpromenaden gick vi ner till sjön för att fota lite. Sist fick jag locka ut honom i vattnet med en boll. Det behövdes inte idag, nu lekte han både u-båt och krokodil. Han simmade och plaskade med tassen, hur söt som helst. Han fick vara lös, första gången på tre månader och som han njöt. Dessvärre höll inte benet alls för denna aktivitet men jag kände att detta var något jag ville göra i och med att man inte vet något om framtiden.


Bilderna finns att beskåda i mitt pixbox album och det är en riktig orgie i badbilder. Titta på svansen, den säger allt    Om du klickar HÄR kommer du dit.


Hoppas jag kan framföra goda nyheter i nästa inlägg.


Nedan, ett smakprov från dagens bad.

  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards