Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Dra täcket över huvudet.......

Av Jenny - 12 november 2012 15:45

Har läst utdrag ur Affes journal, från tiden när vi pendlade mellan Gammelstad och Strömsholm. Visade sig att symptomen är prick detsamma. Har jag förträngt det eller bara glömt.... Kräkkänslan och oron i magen går inte att ta miste på.

Jag har så många röster i min skalle, nej jag är inte schizofren på riktigt, fast ibland undrar jag.
Den ena säger åt mig att låssas som ingenting (inte ett alternativ) Den andra säger att jag ska åka till Bagarmossens regiondjursjukhus omgående och den tredje, sunda förnuftet? säger att det kanske är dags nu.
Veka, veka människa, kan inte ens skriva detta utan att gråta.
Vem kan hjälpa mig, vem kan råda mig, vem kan svara på mina funderingar. Ingen. Ensammast i världen.


Har bara lust att göra som Affe, dra täcket över huvudet och sova, sova, sova.........


 

 
 
Pirjo

Pirjo

12 november 2012 20:16

Åh, min vän, lider med dig! Det är ett svårt beslut du har att fatta och tyvärr är det ju ingen som kan råda dig, du måste själv fatta det beslutet :( . Tänker å dina vägnar, "varför kan man inte bara få vara lycklig"? Styrkekramar till dig <3

http://www.gransdalen.kennelsida.se

 
Ingen bild

Jonna

12 november 2012 20:44

Nämen usch vad tråkigt! Jag tycker inte alls att du är vek.. Du gör långt mycket mer än vad andra gör för sina djur. Så vad beslutet än blir så är jag säker på att det är rätt för Affe!

 
Ewa

Ewa

12 november 2012 21:54

Ett av de värsta besluten att fatta. Skickar cybertankar o stöttning.

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Majsan

12 november 2012 22:46

Styrka till dig vännen <3

 
Ingen bild

melitta

13 november 2012 08:31

Men vännen!! vad du ska ha det kämpigt med Affe killen, men ingen annan kan säga vad och hur du ska göra.

Jag finns alltid här och kan lyssna om du känner att du vill tömma tankar och känslor,det kan jag hjälpa dig med <3

Kramen till dig

 
Malin

Malin

13 november 2012 19:15


*kramar om*

Tänker på dig.., vill du så har du ett bollplank - det vet du!
Om du vill få tankarna på annat en liten stund så är det numera
ett litet Mumin-troll hemma hos oss

http://www.madofi.se

 
Ingen bild

Jenny

15 november 2012 10:06

Goa, goa ni, tack snälla, allihopa.
/Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 26 april 2022 19:40

Bloggen finns kvar och jag kan fortfarande logga in "wow" Det här var min bästa terapi under tunga tider som när jag tänker efter inte alls känns speciellt tunga idag. Vilket lyxliv jag levde. Synd bara att jag inte insåg det då.   Nåväl, kanske ...

Av Jenny - 2 juli 2017 19:00

Shit och helvete, vilken vecka.... Snacka om bottenrekord. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så långt ner på botten som nu. Jag har gråtit tårar nog att fylla ett badhus. Hemma, på jobbet. Jag har brutit ihop så många gånger.  Mat! Jag har inte ku...

Av Jenny - 25 juni 2017 19:45

Det är underbart att vara jag. Underbart 24 timmar om dygnet, VERKLIGEN. Får ofta höra att jag inte har något liv och att allt är sååååå enkelt när man är själv. Jo tjena. Undrar var jag ska börja. Men tro mig, ni hade inte velat gå ett steg i mina s...

Av Jenny - 22 april 2017 19:15

För precis ett år sedan berättade jag på bloggen att jag hade fått ett nytt större ansvarsområde på jobbet. Idag får jag göra exakt samma sak. Jag kan dessutom bjuda er på en titel. Jenny -säljledare kolonial. En "resa" jag påbörjat har i och med det...

Av Jenny - 9 april 2017 20:30

Det var ett tag sedan, minsann. Och gissa vad jag har gjort sedan sist, om nu någon finns kvar          Jag har varit på min tredje "solo"resa, som tog mig tillbaka till Thailand och två för mig helt nya ställen. Första veckan tillbringade j...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards