Alla inlägg den 2 april 2012

Av Jenny - 2 april 2012 18:45

Idag hade jag inte 9 årig terrier med Cushings sjukdom. Idag hade jag en liten, yster terrier flicka på två år som sprang så fort de små benen bara kunde.


Liten Fanny, fri som vinden. 


Skulle bli en liten kort sväng. Det blev en lång runda med massor av lösspring, så lång att matte knappt orkade sista biten hem. Men terrier benen var det minsann sprutt i. Helt underbart härligt att se henne fri som vinden, sväva fram på skaren. Det är lycka på hög nivå.


Synd bara att jag inte hade "riktiga" kameran med mig.


Den andra individen, Herr Affe är minst sagt speciell. Jag drog igång lite skåpstädning och vips var det en hund inne i skåpet. Där la han sig till rätta och gjorde inte en min av att vilja flytta sig. En aning svårstädat med andra ord.


  Vem kan motstå den blicken?  ;)

 

 

Yes! Hon gick på det.


 

Affe leker linslus på hög nivå.

 

Ha nu en bra och trevlig vecka och glöm inte:

Livet är alldeles för kort för att gå omkring och sura.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards