Alla inlägg den 30 april 2012

Av Jenny - 30 april 2012 13:30

Inte då jag iallafall. 


Morgonstund har guld i mund är en gammal slagdänga som verkligen stämmer. Direkt efter gymmet imorse tog jag med Affe på promenad. Underlaget var helt perfekt och ogrisigt då det varit dryga 5 minus grader under natten dessutom var det soligt och fint. En lång härlig runda blev det. Uppe med tuppen så får man njuta av finväder.dog smiley

Efter dusch, frukost och lite andra göromål plockade jag med mig filtar och hund för att lapa lite sol. Men tji fick jag. Hann bara sitta en kvart så drog det in en hel massa moln och började blåsa rejält, TRÅKIGT och kallt. Så det var bara att knata in igen.

Nu har jag istället ägnat mig lite åt hundvård, klippt klor och pillat lite i största allmänt på dem, inte uppskattat av alla (läs Fanny)


Har jag berättat att jag verkligen LÖVE min nya kaffemaskin. Latte, cappuccino, espresso osv. mmmmmm bara ett knapptryck bort. Snabbt, enkelt, lite lyxigt och väldigt gott. Gamla hederliga bryggaren har fått flytta in i skåpet och tas bara fram vid oväntat besök *hehe* coffee bath smiley


Ost-baconkorv, bratwurst, spiralkorv och finsk hiillos, jag är redo! Valborg kom till mig.


Ha nu en riktigt Happy Valborg!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards