Alla inlägg under januari 2014

Av Jenny - 1 januari 2014 15:15

Dag 1 på nya året och jag inleder med huvudvärk *yes* Fast det är bättre än igår, då klev jag upp kl 03,00 för att kunna rulla i väg mot jobbet kl 4,30 och den sedvanliga inventeringen. Åt frukost fast det kändes mer som en extremt sen nattmacka. Var ute och promenerade med Ruben längs vägen innan jag åkte och det var väldigt öde.
Befann mig i koma hela dagen, tung, trög, seg och drogs med en rungande hjärnvärk när kvällen närmade sig. Klockan 22 var jag i säng och vakande till strax efter 01,00 och kunde konstatera att nyåret hade passerat utan att de äckliga raketerna stressat upp lilla Affe-fisen *lycklig*


   Min Affe-fis


Idag hade jag kunnat vara ledig, om jag velat men man är väl ambitiös, korkad eller snål. Var in och gjorde bort lite prylar inför morgondagen *duktig Jenny med framförhållning*
Skinka nummer två håller förresten på att gotta sig i ugnen. Vi löööw skinka.


   Mitt bulle-barn Ruben


Så nu är det vardag igen, eller nästan åtminstone. Det är ju röd dag även på måndag. Inte ett löfte har jag avgivit, bara svammel med nyårslöften, i mitt tycke. Däremot ska jag försöka göra det bästa av året och försöka fylla det med saker som får mig att må bra.  

come and get it smiley

Nedräkningen till Rubens återbesök på djursjukhuset har inletts. Nästa onsdag den 8/1 är det dags.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards