Alla inlägg den 14 april 2016

Av Jenny - 14 april 2016 18:16

Det onda fortsätter och jag ser ut som en hamster. Tyckte i alla fall det var dags att återgå till jobbet idag. Strax efter lunch hade jag fått nog, då var smärtan övermäktig och kirurgens ord, att inte vänta för länge mellan doserna smärtstillande ekade i öronen. Fast vänta för länge gjorde jag egentligen inte. Jag ansåg nämligen att jag helt kunde avvara den ena tabletten. Jag hade fel.


Idag har jag och Ruben firat. Vi lyxade till det med kaffe och mandelkaka efter maten. Egentligen är tilldragelsen i sig inget att fira. Det är något gigantiskt och jag har verkligen ingen aning om hur jag ska få ihop det hela. Men det finns vissa riktigt positiva aspekter i det hela och när det uppdagades fick det mig nästan att sätta min fisherman's friend  i halsen. Det var tur jag satt ner, för överraskningsmomentet var totalt. Jag tackar mig själv för att jag gjorde något fast det kändes jobbigt och belönades verkligen till 100% för den insatsen.
Men som sagt, hur jag ska lyckas ro det i land har jag inte en susning om ännu. Mer information längre fram :)


2016 har varit ett händelserikt år får man nog säga och vi har inte ens kommit halvvägs ännu.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards