Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Jenny - 20 oktober 2008 17:29

Det är tröttsamt att ha semester  =) och det är nog tur att jag börjar jobba på onsdag igen annars finns det väl en viss risk att jag går in i den berömda väggen. Har ju förstås aldrig hittills hört talas om någon som blivit utbränd pga sina fritidsintressen =) Men någon ska ju vara den första. Nä, skämt och sido. Riktigt så illa är det inte. Men jag är trött, fruktansvärt trött. Armar och ben väger bly och imorse fick jag verkligen tvinga iväg mig själv till gymmet för att träna lite. Det gäller liksom att planera väl om man ska klämma in hundar häst, gym och arbete. Sover uselt just också. Drömmer rysliga mardrömmar som är så verkliga att jag verkligen får fundera en lång stund, när jag vaknar kallsvettig mitt i natten, om de är på riktigt eller ej.

En högst spontan kräftskiva har vi hunnit med att ha i helgen. En väldigt sen sådan får man väl säga. Anledningen är den berömda älgjakten som sätter käppar i hjulet för det mesta under hösten. Gott med kräftor men alla var mer eller mindre slitna pga just ovan nämnda älgjakt, förkylning och extrem utevistelse. Ca 23,00 var det tack och god natt =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards