Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Jenny - 21 oktober 2008 09:36

Och idag är det soooool och jag och Emil har redan hunnit vara ute och njuta av den när vi tog morgonpromenaden i Nikkala längs elljusspåret.

Idag vågade jag kliva upp på vågen. Inte för att jag kände att jag gått ner i vikt. Utan mest för att jag var redo för en kalldusch. Jag  har fasat och undvikit vågen i flera månader. Mest för att jag vet att jag vuxit på bredden, det behöver man ingen våg för att kunna konstatera.

Och dagens resultat då? Jo, för mycket så klart. men inte såååå mycket som jag trodde. Jag tippade fel på ca 5 kg. Men det innebär ändå att jag har drygt sex förhatliga kilon att gå ner. TRÅKIGT! Har absolut ingen aning om hur det ska gå till heller. Fråga inte hur jag tidigare, en gång i tiden lyckats gå ner 36 kg. Och jag har dessvärre insett att Baileys antagligen inte är världens bästa bantningsdryck, speciellt inte när man häller upp den i stora dricksglas =) Men det är ju så gott.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards