Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Jenny - 29 oktober 2008 09:46

tar livet av mig. Ska man inte bli pigg och få en kick efter att man tränat. Jag blir då i sådana fall raka motsatsen. Misstänker att det är den där cross trainern som suger livet ur mig.

Efter att jag fått i mig min frukost (tränar innan) blir jag extremt trött och kroppen blytung. Jag skulle kunna tänka mig att det är så här en zoombie känner sig. Skulle passa på att rida idag, eftersom jag börjar arbeta senare. Men det var bara att glömma. Tror inte ens att jag skulle ha lyckats få på sadeln på farbrorn, än mindre komma upp och hållas kvar där. De andra två individerna, hundarna behöver hur som helst komma ut på en promenad. Men där slipper jag sadeln iallafall ;)

Ska faktiskt bli lite skönt att komma ut. Det är strålande sol, - 4 grader och alldeles vitt  på marken av frost -I love- Och dessutom har jag laddat med Mivitotal och kaffe så nu börjar livsandarna att vaka liiite.

Ha en bra dag....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards