Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Jenny - 3 mars 2013 17:45

Söndag är vilodag, eller hur? Jag känner mig som en mjölsäck och orkar knappt röra mig. Idag blir det varken gymträning eller skidåkning, bara hundpromenaderna.


     Lycka är att vara omgiven av valpar  



   Gäller att hålla tungan rätt i munnen när man blir anfallen av gänget.



  Jakten på den dolda maten fortsätter.



   Hallå där! Vad pysslar du med där bakom egentligen?



För att bli lite alertare lät jag i förmiddags Affe besöka valplådan igen. Det får både honom och mig på gott humör.
Terrier-lycka är att vältra sig bland valparna. Han är så otroligt gosig med dem. Varje valp inspekteras och någon tvättas lite här och där. Man tänker ju att han kanske skulle bli något besvärad när de klättrar på honom i sin envisa jakt på mat, men icke, han är så snäll och tålmodig.



   Det är så mysigt med de små.


Bilden nedan måste ju bli utnämnd till "dagens bild" jag och sambo skrattade gott när vi såg den. Den är helt enkelt störtskön.



   Affe leder ett gymnastikpass i valplådan. - Kom igen alla valpar gör precis som mig,
upp med tassen och sträääääck. -Okej, okej, gör jag rätt nu Affe, är det så här du menar?


Over and out

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards