Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Jenny - 30 mars 2013 19:15

Ahh, mätt i magen. Krämig mandelpotatiskaka, älgfilé, vitlökssmör, bea och karamelliserad rödlök har fyllt buken. En påskmiddag modell delikat, om jag får säga det själv.


 

Inledde morgonen på gymmet och sprang milen igen. Tiden är fortfarande kass men första prioritering just nu är bara att härda ut. Jag har 10 minuter (till att börja med) att kapa bort, framöver. 


Annars har vi inte gjort så mycket idag. Jag och Affe har suttit i solen och gottat oss i flera timmar och nu brinner det av förklarliga skäl i mitt ansikte.


    


Efter mitt "gris"projekt i julas ska jag nu dra igång något nytt, nämligen att virka taxar. Garn och virknålar är inhandlat. Problemet är bara att jag inte KAN virka. Ooops.


 


En liten busstund med Heffa, flåt Effa har Affe fått och jag spelade jag in en videosnutt. Kan se brutalt ut men valpen är helt och totalt med på noterna och Affe är försiktig även om det kanske inte märks.



 

Happy påsk!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards