Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Jenny - 29 oktober 2014 17:00

Bottenrekord, måste det vara när man går och lägger sig klockan 17.30 Vaknade vid 19 snåret av att telefonen ringde. Milt pinsamt att man ligger och sover den tiden när inte ens barnprogrammen på tv är slut än. Sen har jag vaknat till och från hela natten. Har dessutom varit upp och gett Ruben mat, 2 gånger om jag inte minns fel.


Skulle ha varit ledig i dag men har istället jobbat en full dag. Har fått massor gjort och känner mig nöjd med min insats. En bra dag på jobbet.


Nervsammanbrottet var nära och jag höll på att klappa ihop totalt, nyss hemkommen från jobbet idag, när Ruben på ca 3 sekunder tuggade sönder sin matskål av materialet melamin och lyckades svälja en vass trekant av plasten. Hundfan, rent ut sagt. Har matat honom med sparris, säkert kanonbra för diarrémagen. Just nu befinner jag mig i stadiet där jag helt enkelt inte orkar oroa mig. Orkar inte oroa mig för vad han kommer att kosta, om det blir komplikationer, eller om han (Gud förbjude) skulle dö. Jag är alldeles matt. Bara hoppas att det löser sig, på alla plan..


Golvvärmen fortsätter rackla, never ending story. Kallt på toan, varmt i sovrummet, precis tvärtom vad det borde vara.


Få se, skulle nog kunna gräva fram fler neggosaker men det är ju inte så upplyftande så istället kan jag berätta att axeln är bättre. Fast med gårdagens Voltarenpåslag är det kanske inte så konstigt. Men alltså bättre och jag överväger att boka tid för lite massage.  


Jösses jag känner mig helt slut så det kanske blir en 17,30 kväll idag med. Inser att jag nog borde börja skaffa mig ett liv, ett liv utanför ICA. om jag bara hade orken...


Nattit natti.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards