Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Jenny - 19 oktober 2014 19:00

Nä, ont krut förgås verkligen inte så lätt. Det har dessutom tydligen en förmåga att explodera, på gamla dar (jag är inte alltid stolt över mig själv, ska jag tillägga) Jösses, var har det här temperamentet legat gömt de senaste 18 åren. Jag kan pendla mellan glad och arg i ett tvärslag. Jag kan känna saker som jag inte ens vet vad de betyder. Väldigt märkligt och förbryllande men ganska spännande. På min och Rubens promenader gör jag tappra försök att analysera men inte blir jag klokare för det. Äh,  händelser i livet formar oss och jag är definitivt inte samma person längre. Det som inte dödar, härdar väl.. 
Tappade humöret på jobbet och var tre millimeter från att be dem trycka upp jobbet någonstans. När jag insåg att huslånet på banken inte skulle betala sig självt. Ni som hängt med ett tag minns mitt flitigt använda ordstäv "TIG MIN MUN SÅ FÅR DU SOCKER" så passande, åter igen.


 Typisk bullestil att sitta. 


   
Ruben med röda mulen. "Någon" tog sig under vilt-
stängslet från ena hållet men när han skulle tillbaka
försökte han gå igenom det. Nöt! Därav tydliga
ränder på bullesnoken.


  
Min alldeles egna sengångare Sid från Ice age.


  
Fri som vinden och blickar ut över nästa
potentiella hyss.


     


  
Han måste alltid klättra på grävaren inne i
skogen. Vad är det med killar och traktorer
egentligen....


I övrigt är jag inne i ett massivt jobbsvep igen och när jag blir ledig ska jag sova, bara sova.


  
Jag har verkligen heeela frysen full i bröd. Alla
mina brödleverantörer har fått ett antal nyheter och
i form
av brödansvarig blir jag naturligtvis tilldelad
prover.
Jag kommer att rulla fram innan jul. Fínns
en till som också gärna provar, ser ni?


Nu är klockan 19 och jag ska bädda ner mig och Ruben-raket.

Natti natti

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards