Alla inlägg den 7 april 2014

Av Jenny - 7 april 2014 16:30

Hej


Egentligen har jag inget vettigt att komma med men bara för att chockera slänger jag in ett inlägg idag med.


Gårdagen tillbringades utomhus, vädret var ljuvligt. Solen lyste i mitt ansikte hela dagen och helt ärligt övervägde jag att stanna hemma från jobbet idag. En kokt kräfta är blek i jämförelse med mina kinder. Har kladdat ner kinderna med aloe vera och lite bättre blev det. Jag är ofta lätt röd om kinderna så det kanske inte är så där jätteuppseendeväckande trots allt.


   Det ska vara mjukt där man parkerar
lilla bullerumpan.


Lilla Ruben börjar anpassa sig till mina och Affes rutiner. Att kunna sitta, ligga och bara ta det lugnt i en snödriva, på ett gosigt fårskinn är ett måste och igår verkade han börja inse tjusningen med det hela. Men det är jobbigt att vara ute och han var alldeles slut när vi väl kom in.

   Ruben solbadar sig.



   Affe älskar att vara med ute i solen.



   Näe, det luktar inte svamp, matte har nog dödat
din skörd med sitt specialschampo.


 


Jag och Affe fisen tog en sen kvällsrunda i skogen igår, på tu man hand. - L-J-U-V-L-I-G-T- Jag säger alltid att vårvintern är skälet till att jag bor där jag bor och nu när vårvintern visar sig från sin bästa sida får jag bekräftelse på att det jag säger är sant. Skrota sommaren, skrota våren och vintern. Ge mig bara höst och vårvinter, tack.


   En kvällsprommis.



  
 
Lycka när skaren bär och man kan ta
sig djupt in i skogen.



    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards