Alla inlägg den 21 april 2014

Av Jenny - 21 april 2014 15:45

Jag lovade ju en påskhälsning. Nu kom den inte riktigt när den var tänkt eftersom jag var dödens dålig igår. Vad det var vet jag inte riktigt. Kan ha varit en migränanfall  bauta grand mal. Jag hade förskräcklig huvudvärk, ont i nacken, kräktes, hade svårt att prata och kunde knappt stå på benen. Övervägde nästan att åka in akut. Men vad skulle de tro där då? Jo, att Jenny firat påsk med flaskan, vilket jag definitivt inte gjort efter mitt 10 timmars påskaftonspass på Ica. 


 
Framåt dagen lättade det något och på kvällen var det "bara" spränghuvudvärk.  
Så sur över att min lediga dag försvann i ett vakuum. Tyckte jag var förtjänt av den då jag  jobbat 6 dagar i sträck och flera av dessa dagar har som sagt varit 10 timmars pass.

Idag är det bättre fast frukosten var förskräckligt svår att få ner imorse och jag räknade nästan med att få gå hem tidigare från jobbet, vilket jag inte behövde *lycka*


   Bekväm sovställning :)


Rubens första internationella utställning är härmed inbokad. Den 17 maj ska vi till Piteå och göra bulle-ringen farlig. Jag vet redan att han mest troligt blir diskad men jag vill prova iallafall. Hans tänder sitter inte riktigt där de ska, utställningsmässigt. Men vi testar och ser om han kan charma bort den lilla petitessen för domaren ;)


Här kommer den, lite sent, men i alla fall.

   Glad påsk önskar Jenny, Affe och Ruben, mina påskgubbar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards