Alla inlägg den 17 april 2014

Av Jenny - 17 april 2014 19:00

Bullterrier bortskänkes!
Milda makter vad han är påfrestande just nu. Måste vara någons slags 10 månaders trots och testperiod samt en liten klick vårkänslor. Det är jätteroligt, att klockan 05,00  före tuppen ens vaknat, utsättas för Ruben-rakets bullterriervilja. Precis lika roligt när man kommer hem från jobbet efter en 10 timmar arbetsdag.
Hans grej när han inte riktigt får som han vill är att ge tjuvnyp. Han tar en liten bit hud mellan sina framtänder och biter till. Uschligt ont gör det och när man säger åt honom viftar han bara på svansen - vaddå??? Han har även börjat ha dragkamp med klädesplagg som sitter på en, ett byxben, en strumpa, tröjärmen osv. Djup suck.....

   Tassbadarbalja.


   Affe sover skönhetssömn.


Jag jobbar hela påsken och lite till. Det vill säga jag jobbar på ledig dag och förlänger arbetspassen. Igår gick jag och la mig 20.20, det ni. Ska jag vara ärlig så sneglade jag på klockan redan vid 17.30 Idag lär det också bli tidigt.


   Gruppdrink.


   Två av fem ullbollar.


   Ooops! Trodde jag va en hund men baktill ser jag
ut som en groda *kvääääk*


   Hörde en duns från köket, gick dit och möttes
av denna syn. En sak är säker. Man har aldrig
tråkigt med en bullterrier.


Kanske vågar jag lova lite påskbilder på vovvarna :)
Förhoppningsvis under morgondagen.
Over and out!
Kram!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards