Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Jenny - 13 juli 2012 09:45

Och vips blev det 9 nya arbetsdagar i en följd, 7 kvar med dagens inräknat. Inte vidare kul men det  gick ju vägen sist. Dock ganska snopet eftersom jag i  god tid ansökt om ledighet imorgon lördag, då det är en stor hundutställning i Piteå som jag sett fram emot. Sambo ska ställa ut ena jämten och jag hade planerat att ha med mig Affe eftersom det är ett kolossalt bra träningstillfälle. Men det sket sig. Nå väl, vad är väl en hundutställning i Piteå....


Tror allvarligt att detta blir sista sommaren som jag jobbar i stället för att ha semester. Helvetet har öppnat sina portar och det råder fullt kaos. Försök ha en bra dag var en kunds avskedskommentar till mig. Eh, tack, jag ska försöka.  

Fortsatt synd om Icas första semestergäng, som snart har passerat sin tredje semestervecka. Inte mycket sol att hurra för, bara någon enstaka soldag här och där. Även idag är himlen grå och tung. Ett passande väder för fredag den 13.


Jag har lite smått börjat planera för min och hundarnas resa mot Stockholm. Tyvärr drar det iväg och blir betydligt senare avfärd än vad jag önskat. Men bättre sent än aldrig sägs det ju, så det får helt enkelt bli så.

Kanske Affe får träffa sin fina lilla kompis Wilma igen. Sist var han bara en valp men tycke uppstod omedelbart.


             

Blir inte långrandig idag eftersom jag känner mig lite bitter och inåtvänd. Introvert! *haha* Vore definitivt värd scones efter dagens arbetspass som inleds 10,45 och slutar 21,15 MEN de 4-8 brödfria veckorna har inte passerat än. Så på sin höjd har jag väl ett glas med verum hälsofil att se framemot. Fniss, ni märker vad körd i botten jag är.


Nä detta duger inte så nu kör vi:


HAPPY HAPPY FRIDAY!!!

anti sadness smiley


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards