Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Jenny - 9 februari 2015 17:15

Hatar, hatar mello!!! Och nu ska det tjatas i evigheter i media om eländet. Borde vara skottpengar på den individ som kom på idén att dela upp skiten i en satans massa deltävlingar.

Jag har en hel massa inte roliga saker framför mig och en av de få roliga sakerna jag hade planterat skiter sig med största sannolikhet. Det får jag veta på onsdag , då jag börjar beta av lite tråksakerna. Livet är orättvist.Men jag inte bitter, nej då ;)

Börjar få mild till måttlig panik rörande den annalkande tandoperationen. Jag vill inte. Jag har ångrat mig. Jag har inte ens fått någon tid än men jag överväger att inte svara om det ringer något mystiskt nummer eller låta bli att öppna eventuella remissliknande kuvert. Behöver ju någon att hålla i handen under det hemska ingreppet *snyft, stackars mig* Jag kommer med största sannolikhet inte att fixa detta. Glöm och förträng, tills vidare.

Jag har 22 semesterdagar att ta ut. Fast jag får spara 5 av dem, vilket jag tänker göra. Så då blir det 17 dagar att sätta sprätt på innan månadsskiftet mars/april. Vore kul att kunna pricka in de lediga dagarna då det är sol och man kan gräva sig en solgrop och sitta där och jäsa en hel dag, som jag brukar göra. Älskar vårvintern och då är allt snöhelvete glömt och förlåtet.

balloony smiley


Tjing från Ting
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards