Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Jenny - 26 februari 2015 18:55

Jag har tagit sovmorgon både igår och idag. Vid 6.30 har jag sedan glidit in på jobbet. Det moraliska förfallet är ett faktum.
Fast det finns ju skäl. Ville lämna skrikgrisen i hagen och för att skona "byn"  valde jag att börja lite senare. Men jätteskönt faktiskt att inte behöva stressa. Imorgon blir det dock andra bullar. Jag har öppning, så Good morning Keräsjoki  kl 04.30 Min granne kommer att älska mig.


Idag är jag rätt mör. Direkt efter jobbet åkte jag hem, bytte kläder, packade in Jamie i bilen och åkte till gymmet. Härliga, underbara, ljuva gym. 5 km på bandet och lite maskiner. Milde himmel vad otränad jag är. Nu är det verkligen dags att ta tag i fläsket.
Hem och ut på promenad med hundarna. 280314 steg visar stegräknaren att jag gått idag och i avstånd ska det tydligen vara nästan 2.5 mil.


Underligt väder, man skulle kunna tro att det år april eller något sånt. Det är plusgrader och småregnar, vilket gör att det blir äckligt blött och moddigt. Fast det är skönt att slippa frysa.


Tjing från Tingeling
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards