Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Jenny - 1 juli 2010 12:02

Tänk vilken tur jag har...

Vaknade med huvudvärk igår som höll i sig hela dagen och kvällen. När jag vaknade imorse visade det sig att värken övergått i migrän. Rastade valpen, tog upp honom i sängen och försökte sova lite till, i hopp om att bli kvitt trumslagaren i skallen. Hjälpte icke! Då återstår bara migränmedicin och MERA sömn, ett omöjligt företag med 16 veckors valp?! Inte då, mattes lilla gosing fick lite mat i magen och slumrade sött på min arm i en timme till, helt otroligt    Nu mår jag hyfsat bra igen och skall förhoppningsvis klara att jobba kvällen på Ica (utan att vara levande död)


En liten parentes. Lycka för mig är när en varm och go, liten valp kryper upp i min famn, lägger sig till rätta och gnager på sin tuggispinne   


Igår var mamma och Tommy Affe-vakt (tusen tack och guldvärt) vilken tur (igen) för mig eftersom både jag och Peter jobbade och i dessa semestertider är det rackarns svårt att få vikarier.

Affen är långt ifrån ”ensamhemmalämningsbar” Det går rätt bra när han är helt ensam men sämre/svårare när Fanny är hemma. Fattar inte varför? Tycker det borde vara tvärtom. Fast kanske det beror på att han är på begränsad yta och hon rör sig fritt?


Nä, dags att ta en lugn liten koppelpromenad med Affen för nu, efter denna ”sovmorgon” är han allt annat än trött.


  

              Inga problem med bakdelen, eller ??

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards