Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Jenny - 5 juli 2010 12:11

Trodde nog att Affen skulle vara blockhalt idag men det är han tack och lov inte. Naturligtvis är det vila som gäller och ganska lämpligt är det husse som är Affe-vakt idag. Det brukar betyda att det är ganska lugnt och stillsamt här hemma, varför får ni själva klura ut. När jag sedan kommer från Ica vid 21.30 snåret ikväll har antagligen båda hundarna rabies.


Sju veckor återstår av Ica-personalens semesterperiod dvs. om lite drygt sju veckor har jag semester. Jag är inte så förtjust i att sola och bada så jag överlåter med glädje det till dem som gillar det.

Största delen av semestern blir förlagd till 08 delen i vårt avlånga land. Jag och vovvarna packar bilen och drar till landet (Roslagen) där vi ska våldgästa pappa i x-antal veckor medan mitt badrum här hemma rivs ner och byggs upp igen.


Apropå Roslagen så lyssnar jag just nu på Monty som sjunger låten Seglaren, en slags hyllning till Stockholms skärgård och bitar av texten hade kunnat vara mina egna ord. Provar lägga in ett You tube klipp om det nu funkar.



Nu mat och sedan Ica…

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards